mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Jag lever!

Kategori: Allmänt

Nu börjar vardagen igen, åter till heltidsjobb. Just nu känns det rätt skönt, lilleman kräver mer och mer och det ska hända saker, det är svårt att aktivera honom. Det känns som han kommer må gott av lite jämnårig kamratskap på förskolan, lite kompisar. Sen blir det mer egentid. Eller ja, typ luncherna då. Då kan jag göra exakt vad jag vill. Och jag kommer att träna 4 av 5 dagar. Det behöver jag. Och jag hoppas att dessa 30-50minuters pass kommer att göra något i alla fall. Sen blir det att ta nya tag i min överkonsumtion av socker. Det här går ju överstyr. Jag måste äta bättre igen. Men varför tappar jag motivationen efter nån vecka? Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte gå runt i denna förpackning, det är inte jag. Det visar inte att jag är en kvinna som har koll på läget. Det ser så illa ut. Jag är väldigt hård och nedvärderande av mig själv, detta inger helt enkelt inte respekt. Och har man haft en annan förpackning tidigare, så märker man skillnad på hur folk ser på en. Tragiskt men sant. Eller är det det? Jag vet inte. Man har ansvar för sin egen kropp. Det är lite respektlöst att inte vårda den tycker jag. Ska man gå runt 365 dagar om året och inte känna sig bekväm? Nej tack. Nytt år, nya möjligheter. Nu är jag less. Nu gör vi något åt saken, eller hur!?!
 
Skickade in en ansöka till detta 
Jag vill, NU! Tänk att få experthjälp, det skulle vara så spännande och se vad man kan göra om man visste att man gör det rätta. Vad kan man prestera om man gör allt så rätt det bara går, vad händer under dessa månader? Jag skulle nog få mer blodad tand för var månad som går. Hoppas! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: