mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Sömnlös natt och sömnig morgon

Kategori: Hälsa & träning

Oh gouch vad det var svårt att sova igår, tror jag låg och vred och vände mig i sängen i minst 4 timmar i går natt. Och jag TROR inte att det berodde på sambons hemska fisar som förpestade hela sovrummet utan de där svarta kapslarna (Ripped Hardcore)...närmare 300mg koffein. Intog den kl 11.30, kan det verkligen vara det som lurade så länge?!? Det ska väl vara ungefär som 3 kaffekoppar. Jaja, återstår att se, för idag intogs en samma tid. Men inga obehagskänslor i magen, som jag skrev att andra känt av efter dessa.
 
Sedan fungerade inte väckaren imorse, toppen, så jag fick ofrivillig sovmorgon till kl 8. Och då må ni tro att jag sov som en stock, jätteskönt. Jättebråttom. 
 
Därefter lite lunchträning. Ja, 30 minuter + dusch är vad som hinns med... 30 minuter på crosstrainer blev det idag. Har inte kört fettförbränning/kondition på säkert 6 månader. Det kändes jääääättteeeskööönt. Körde intervall 60/60.
Vilodag från stykan med andra ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: