mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

JAG VILL - JAG KAN - JAG SKA!

Kategori: Allmänt

Nu vill jag att något riktigt oväntat ska hända i mitt liv. Det saknas spänning liksom. Något riktigt positivt. En helomvändning som ska leda till något bra. 

Att man kanske blir erbjuden ett nytt jobb (vad är oddsen för det?).

Ja men en befordran då i alla fall? (Torde inte heller hända...tycker mest man får skit nu).

Det skulle även kunna vara att man tar ett bra beslut, som leder till något gott och en långvarig förändring. (Detta kan jag själv påverka, har varit godis och sliskfri nu i två dagar, fortsätter jag i 359 dagar till kan detta vara IT. Skulle även kunna vara att jag kommer igång med morgonpromenerandet igen, skulle också kännas bra.)

Att man vinner en resa (kan göra en glad och kul att ha något att se fram emot)

Årets grej skulle också vara att man blir uttagen till Axon Beach 2014 och får möjlighet att påverka hela sin livsstil, att få den kropp man så många gånger eftersträvat, att få en riktig utmaning och ta chansen och göra något bra av den. Och sedan få känna sig stolt och lycklig över vad man åstadkommit. Måste vara en underbar känsla. (Längtar redan, men hur stora är oddsen när det bara finns 25 platser kvar?!?)

Jag skulle också kunna ta mig i kragen och vidareutbilda mig, eller bara gå någon kurs i något som berikar mitt vetande, bara för att stimulera mig själv. (Har många år tänkt tanken, men längre än så har jag inte kommit, är rädd att jag tappat mitt driv, som jag tror och trott att jag har...).

Tro vad det blir av 2014? Bu eller bä? 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: