mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Glidaren är mitt nya namn...

Kategori: Allmänt

Utdrag ur mail från vår produktionsansvarige:
"Dessutom så verkar det finnas lite "gammalt groll" i bakgrunden och lite ovilja från några av de andra att avlasta dig då de upplever det som att du glider lite och inte håller tider o.s.v".

Jag blir så ledsen...Ja, jag är inte van att få den form av kritik som har uppstått på jobbet och det är synd att de uppfattar mig som en glidare. Jag kan inte se att jag gör några större fel, vi har stämpelklocka och vi har flextid, då är det omöjligt att vara en glidare anser jag... Ska vi sitta och hacka på varandra så har jag mycket jag kan snacka skit om dem också, men jag drar mig för det in i det längsta. Men alla fungerar inte så.

Det där med "snack och ha en dialog" verkar inte fungera här, det är dom och jag, så uppfattar jag det. De vill inte släppa in någon annan liten höna, det förklarar nog en del...

Våran produktionsansvarige har inte fått någon lätt uppgift, att ta sig an oss hönor i hönshuset. Kvinnor...*suck*, jag föredrar att arbeta tillsammans med det andra könet...

Återstår att se vad det blir för diskussioner framöver...jag orkar bara inte med detta längre...jag har fått tagit så mycket skit från många håll här på företaget. Att komma ny är inte lätt, jag har inte tagits emot med öppna armar. Nu har det ändå gått strax över 3 år sedan jag började här, men det verkar inte vara övergående. De kan inte acceptera en ung och duktig tjej... På min avdelning är jag en av de duktigaste och vassaste, ord från chefen själv. Och det kan jag inte säga så mycket om :) de andra kan inte lika mycket som mig och har 0 sinne för det de gör, fattar inte hur de kunnat hamnat här....psssttt, ha ha... Vad är de rädda för?!?!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: