mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Kom igen nu...

Kategori: Allmänt

Förra veckan började jag känna mig frisk efter bihålinflammationen. Har varit sjuk sen den 5 april. Efter att fått Rinexin utskrivet (omkring den 14 april) så började jag känna mig bättre. Så jag körde på lite hårdare med träningen förra veckan. Men det har varit härligt väder, så ibland tog jag en promenad på ca 60 min istället. Igår kändes det som att jag höll på att bli förkyld igen, småont i halsen och trött och seg. Idag är jag lite täppt i näsan. Vill inte bli sjuk igen...orkar inte det.

Det går inget vidare med vikten. Känner väl mig lite mer motiverad nu igen. Men det går så trööögt, precis som min kropp bara inte vill gå ner i vikt. Fattar inte hur svårt det kan vara och hur mycket jag måste tränat tidigare... kom nu precis på att det är BodyJam ikväll, man kanske ska planera för det, var ett tag sen sist nu.
Mitt mål var att jag skulle vara färdig med min viktnedgång i mitten av maj. Jo tjosan, det går inte som jag tänkt mig. Jag måste helt enkelt sluta med godis och kakor på vardagarna, kan vara att jag inte är så strikt med det som jag borde. Och träningen kan jag bara inte öka. Däremot ska jag försöka gå morgonpromenader varannan vecka, eftersom jag bara har möjlighet till det varannan vecka. Men det är vad jag kan förändra på känns det som. Att vara mer strikt med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: