mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Vackovacko - vart tog motivationen vägen?

Kategori: Allmänt

Jahaja, sist jag skrev så skrev jag att jag misstänkte att jag höll på att tappa motivationen. Och mycket riktigt, nu är den tappad. Massor av godis har det blivit i påsk, tror aldrig jag ätit så mycket godis... Har inte vågat ställt mig på vågen. Och inte har jag tagit någon Alli senaste 10 dagarna... och lite träning har det blivit.

Och förkyld är jag...igen. Ganska bra det här med blogg, kan nu se att jag skrev att jag var förkyld 11/3 i också, det är mindre än en månad sedan. Ska det sätta igång nu som förra året? Var inte annat än förkyld hela året. Tyckte dock att det började lite bättre i januari/februari.

Det var en liten allmän rapport...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: