mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Dagens två träningspass

Kategori: Hälsa & träning

Pass 1
Fick en timme till övers imorse,
så jag kastade mig iväg till gymmet för lite träning, eftersom lunchpasset antagligast kommer att utebli. 30 minuter intervall, 40 sek löpning, 20 sek vila, i hög hastighet (pulsen ska upp!). Gick rätt tungt, men jag...ähh, nä det var väl inte tyngre än vanligt. 20 första går bra, sen får man pressa sig sista 10, men det är väl då det ger något... 30 minuter är egentligen inte så lång tid, men det är bättre än ingenting. Och när man kör intervall så rinner svetten och man känner sig rätt nöjd.

Pass 2
Packade även med mig ryggan för ett eftermiddagspass, direkt efter jobbet. Tycker ju att det är kul med dans, så Body Jam passar mig bra. Så det är kul träning i 60 minuter. Fast efteråt kändes det nästan som jag var lite smårosslig i halsen, får se om det är någon förkylning på G...hoppas bara det inte börjar igen...småförkyld länge utan att någon riktig förkylning bryter ut...

Smootie till middag
Fixade lite smootie när jag kom hem, på ananas, apelsinjuice, frysta jordgubbar bla. Smakar så fräscht! Mumma! Det var middagen, men det börjar kurra i magen nu, måste nog hitta på nåt mer som mättar lite bättre-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: