mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

En vanlig tröttisdag

Kategori: Allmänt

Pust å stön. Trött av att inte vara förkyld, typ. "Bara tröttsjuk". Inte har det brutit ut någon förkylning, har nog än en gång lurat kroppen på en förkylning.

Orkade inte springa på lunchpasset, fick bli styrketräning istället. Fokuserade på armar/axlar. Körde på så jag tom var skakis efteråt i armarna. Skönt.

Vi har såklart gjort smoothies ikväll, igen. Men jag blev utan...vaniljyoghurten tog slut...

Nu ska jag försöka lura på mig arbetskläderna och spackla å slipa lite.

Imorgon är det fredag, görskönt!

Förresten, veckovägning idag, inte så kul, +0.2kg...måste vara alla semlor och lite godisslarv. Nu har jag stått still i två veckor, trots att jag säkert inte ens äter över 1000kcal/dag 5 av 7 dagar.  Tycker inte kroppen borde gå i svältläge när man tar ätardagar nu och då, förstår inte! Men nu gäller det att inte ge upp, inte ge upp nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: