mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Lunchlåda - vad är det?

Kategori: Allmänt

Spontana luncher hör till mitt dilemma
Har aldrig lunchlåda med. Antingen tränar jag och hinner bara ta en måltidsersättning efteråt, eller så blir det keso och några skivor kalkon. Kanske även lite körsbärstomater.
Idag blev det lite längre lunch utan träning, och då brukar jag också ta en måltidsersättning, men idag kände jag för att ladda upp energiförrådet lite extra inför kvällens träningspass.

Så det blev en blandsalladspåse (en sån där färdig med sallad, rödkål. morötter och rädisor), en tonfiskburk, en tomat och lite dressing på. Länge sedan man åt tonfisk. Inte det absolut godaste, men ville variera mig lite från kalkon eller rökt skinka.

Sugen!
Så nu sitter jag och är godissugen som vanligt...men det går bättre och bättre att bemästra. Och köper jag inget på lunchen, finns inget att tillgå, bara att uthärda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: