mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Nässprayhalleluja!

Kategori: Allmänt



Ja, som jag skrev tidigare idag så struttade jag iväg på lunchen och tränade. Nej, först struttade jag till Apoteket och köpte Otrivin Comp (nässpray). Intog även en halv ipren. Sådär, började känna mig som människa. Nej, få se, en koffeintablett också. Sedan gick träningspasset galant trots nästäppa. Gick kanske tom bättre än vanligt. Jaja, jag fick det överstökat och inte skulle det bli mer träning denna dag. 

Nu under kvällen har nästäppan åter slagit i kraft och nässprayen tappat sin verkan... För att kunna sova bättre, blir det nog lite nässpray!

När man vant sig med nässpray, så undrar man hur man klarade sig utan tidigare. Det går bra mycket lättare att vara förkyld med nässpray...men å andra sidan så lurar man sig lite till att tro att man är frisk...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: