mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Väntar spännande besked imorgon

Kategori: Allmänt

Skulle gå en morgonpromenad imorse, men det är skönt att sova, så jag kom mig aldrig upp. Tycker att det är alldeles för kallt ute (ca -7), nu vill jag ha vår och sommar! Tar mig hellre till gymmet på morgonen och kör 30min på löpbandet. Är inne i någon "vill inte gå ut, det är kallt ute, period".

Hattade iväg på lunchen och körde 25min intervall på löpbandet. Har man 45 minuters lunch, hinner man inte mer. Sedan in på affärn och köpte en Keso. Hem och käkade lite soppa efter jobbet och iväg på BodyJam. Sedan var det bara att skynda hem.

Imorgon väntar jag spännande besked...vet inte om jag ska hoppas eller ej...men det vore ju smickrande...berättar mer imorgon! Titta in då igen, ska jag förtälja historien!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: