mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Verkar än en gång lurat kroppen på en förkylning

Kategori: Allmänt



Den här veckan har varit rätt trög hittills. Känner mig trött och halvhängig, kan vara förkylning som spökar. Igår var jag tät i näsan, så jag fick andas genom munnen typ. Och idag, ingen nästäppa. Men jag är seeeeg och trött. Vad lider jag av för mystiska förkylningar egentligen? Såhär har det varit hela förra året! Känner mig småförkyld i 1-3 dagar, sen försvinner det, men är fortfarande seg å trött i  typ 2 veckor. Sen kan jag känna mig piggare i ´2 veckor, sen får jag nån förkylningssväng. Känns som jag lurar kroppen på förkylningar hela tiden. Vet inte vad sonm är bäst...att aldrig bli riktigt dunderförkyld eller dras med småförkylning 2 av 4 veckor i månaden, 25 veckor om året...LESS! Och nyser gör jag, atjo!

Men jag har varit till läkare, som konstaterade något förhöjt antal vita blodkroppar. Sedan togs blodprover som skickade iväg för virusodling, men det visade ingenting. Så jag ska väl vara frisk som en nötkärna.

Summa summarum, är detta att lura förkylningar? Har jag bra eller dåligt immunförsvar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: