mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Anonym men personlig

Kategori: Allmänt

Jag känner mig hindrad att skriva det jag vill här på bloggen. På ett vis. Man vet ju aldrig vem som smyger sig in här och jag vet inte om jag vill sprida allt jag gör, på gott och ont.

Med tanke på det jag vill skriva, så är det npg bäst att jag håller mig anonym. Jag tror på så vis att jag kan vara mer ärlig i mitt skrivande. Ni kommer mig närmare på så vis. På ett annat vis inte. Det kommer inte att blli en personlig blogg med foton på mig. Nej. Men jag tror att ni kommer att lära känna mig på annat vis och jag hoppas att ni finner det intressant att följa mitt liv.

Det kommer att bli foton, men mer anonyma sådana. En del foton har jag även plockat bort, som jag tidigare lagt in. Sorry, men det känns bäst så.

Vi hörs snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: