mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Det var den veckan

Kategori: Allmänt

Shit vad jag är hungrig!
Inte så konstigt...blev ett ägg till frukost. Ett ägg + en banan till fika. En halv Geisha chokladrulle.... Ett ägg till lunch. Ett litet äpple till fika.

Veckans första och enda morgonpromenad...
...påbörjades alldeles för sent. Men när jag kollade på termometern (-1.8) så var jag bara tvungen att gå, trots att jag inte kom till jobbet förrän 9 :-/

Annars har jag varit duktig och tränat...

som vanligt på luncherna. Idag blev det 5 min promenad + 30 min intervall 40/20, hastighet 12 + 5 min promenad. Samt benpress 80kgx8rep, 90x8, 100x8, 110x8.

Nervös...
...dagarna i ända över min energibeställning. Vet inte när jag får "det", eller om jag får "det" överhuvudtaget...

Vågade ställa mig på vågen imorse....
trots att jag ätit en massa godis den här veckan (känns det som). Trodde jag skulle väga typ 63.5, kändes som så, men det landade på 62.6. Bättre än väntat i alla fall, men nedåt går det ju inte. Bara upp och ner och upp och ner och upp...

Tjoho, nu är det helg!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: