mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

ons 20/10

Kategori: Kostdagbok

Urs, ja, kostdagbok var det...
Ska skriva ned det jag ätit idag, dock ej med några uträkningar, men ni ser vars det bär hän om jag inte verkligen skärper mig. Känner att det är bra att jag skriver ned exakt allt jag äter, med näringsinnehåll uträkningar och allt. Det blir mer på allvar då. Igår tryckte jag i mig en mindre chokladkaka och även i förrgår... så jävla sugen.

Frukost:
Äpple
1 glas blandfruktjuice

Fika:
Fet macka från bageriet, med skagenröra (mums)

Lunch:
55g/1st Kexchoklad

Extra:
4 chokladgodisar (twistpåse)

Middag:
Bandspagetti
Bacon och kantarellsås
1 rågrut med smör
1 glas blandfruktjuice

Kväll:
4st Ballerina kladdkaka


Kommentarer


Kommentera inlägget här: