mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Powered by chocolate

Kategori: Allmänt



Nej, nu går det inge bra för mig...har trillat tillbaka i gamla möster känns det som. Ingen kostdagbok har det blivit på länge och jag äter en massa godis, bara för att jag är sugen. Måste försöka komma igång med kostdagboken igen, känns som det är lättare att sköta sig då.

Men det har varit lite mycket sista veckorna. Bytt arbetsplats, vilket blir lite omställning. Ska bara försöka komma in i de nya rutinerna kring det, då kanske jag kan komma i bättre rutiner med mat/godsaker igen...

Känns som all energi och fokus har gått till detta arbetsplatsbyte...har gjort minimalt här hemma och har inte så mycket ork över att ta tag i nåt, men det kanske är normalt.

Just det, dragit på mig en halvförkylning också. Blir ju sällan dunderförkyld. Bara lite hosta och har känt mig lite febrig när jag rört på mig. Så jag tränade i torsdags, sedan har jag inte tränat förrän idag tisdag. Som sagt, ingen ork övers...sen tänkte jag att det kanske är lika bra så jag inte äventyrar min lilla förkylning... Men idag sprang jag 30 min och det kändes helt ok.

Blemma på tungan har jag också. Brukar komma när man ätit dåligt eller sova dåligt. Men jag tycker att jag sovit rätt bra sista veckan, fast kanske inte för två-tre veckor sedan. Det kanske kommer därifrån. Ätit mat tycker jag att jag gjort, har varit ganska duktig med lunch också. Men det har väl slinkit ner lite för mycket choklad, glass, kakor och godis. Och tårta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: