mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Ja, jag vet, gräsliga foton...

Kategori: Formcheck (foto)







...fet är namnet...suddiga och hemska bilder också...

Trodde aldrig jag skulle göra det här - lägga ut foton på mig själv. Men jag gör det så jag kan radera dem från datorn. :-) Jag hoppas innerligt på att kunna visa bättre foton (formmässigt och fotografiskt) senare. Tanken är att detta ska bli en liten morot. Fast det kommer det ju bara att bli om jag märker någon skillnad på fotona framöver *suck*. Önskar att jag kunnat lägga hit någon bild på hur formen såg ut för något år sedan, innan barnafödande och lathet, ska se om jag hittar något. Väger mer än 10kg mer nu, det säger ju lite grann...då snittade jag ca 5 träningsdagar/vecka + morgonpromenader. Idag blir det mycket mindre träning och sämre kost...måste bli någon ändring på det nu...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: