mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Jaha, vad gör jag nu då?

Kategori: Hälsa & träning

Jättebra med kostdagbok, då får man svart på vitt vad man stoppar i sig. Det här med energiprocent har jag inte lagt något krut på tidigare, men det kanske säger en del ändå. Ligger över rekommendationen på fett varje dag! Och äter tydligen för lite kolhydrater. Ligger inom rekommendationerna för protein, men frågan är om man inte kan ligga lite högre här eftersom man tränar en del. Frågan är nu hur man gör något åt detta. Lightprodukter eller ;-)

Lyckas ju inte gå ned nånting nu. Om du kollar i formcheck ser du mina kilon. Har stillasittande jobb och tränar en del, de flesta dagar, så jag tycker inte jag borde ligga för högt om jag håller mig kring 1500 kcal. Men det är möjligt att jag måste ned till 1200 för att få någon fart på det hela. Var tycker du att jag ska lägga krutet? Vad gör jag för fel, vad ska jag bättra på? Hjälp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: