mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Jobbar på karaktären

Kategori: Allmänt

Vet ni vad mitt största problem är just nu? Jag har ingen karaktär alls. Dock kan jag se lite framsteg i sockerätningen sista två veckorna... Men jag kommer inte upp när väckaren ringer, snozar i 40 minuter. Kommer inte isäng på kvällarna, brukar lägga mig kl 23.30. Väckaren ringer 05.40. Kanske detta hör ihop lite med varandra... Jag kommer inte ut på mina tänka morgonpromenade, de veckor jag inte behöver lämna på dagis. Klarar inte av att motså godis, så fort jag är lite hungrig. Och det är jag ju ofta eftersom jag slarvar med maten. Tänk om man kunde komma in i de gamla vanorna igen... Men jag känner att viljan finns där nu. Kan inte leva såhär ett år till...nu har det gått 5 år med kaos... Just nu kommer jag inte på fler karaktärsproblem, men jag tror det finns fler...

Har bakat ikväll inför nästa veckas födelsedagar. Ja, vi är två i familjen som fyller år. Men jag har inte smakat!!! Det är bra! Bara slickat slickepotten ;-) Ska försöka att inte fika eller köpa godis förrän måndag, som är första födelsedagen att fira.

Hittade en inspirerande blogg idag:
metrobloggen.se/fitnessmadde
Lite kul att hon är också kort (153,4cm), jag är ju tom 1,5 cm längre! Hmm, jag vägde också 50-52 kg under mina träningsår...
I want muscles, I want muscles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: