mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

måndag 20/9

Kategori: Kostdagbok

Tänkte att jag skulle slippa skriva kostdagbok under helgen. Då stoppar man ju i sig lite annat och ofta olika=jobbigt att räkna på. Vardagsmaten går bättre, det är ju mycket samma och samma. Men när jag ställde mig på vågen imorse så gick det upp för mig att jag nog skulle behöva föra kostdagbok under helgen också. 63.1...igen...och jag som trodde jag var påväg nedåt. Men i fredags blev det fredagsmys, med taccos (två tortillasbröd) lite lösgodis och lite mörk choklad. Men mer godis än så har jag stoppat i mig många gånger, höll tillbaka. På lördagen åt vi torsk och potatis. Blev ytterst lite lösgodis. På söndagen wookade vi kyckling, wookgrönsaker+åt två tortillasbröd. Inget fika, bara 4 mörka chokladbitar. Så jag tycker att den här helgen såg långt mycket bättre ut än vad det brukar se ut...

Idag har jag inte hunnit sammanställa matintaget, men jag lägger in en liten komihåglista, får försöka räkna på det imorgon.

Ägg
Rågrut x2
Mjukost x2
Banan
Rågrut
Mjukost
3 potatisar
Broccoli
Rökt skinka
Ostsås
2dl apelsinjuice
cashewnötter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: