mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Måste sova, måste sova, måste sova...

Kategori: Allmänt

Måste försöka bättra mig med att sova fler timmar. Går sisådär...nu är kl 23.30. Bäst att skynda sig isäng.
Känns som dagens mat står ända upp i halsen, det började vid middagstid. Man känner sig proppmätt och...urs, vill inte äta. Så jag lever vidare på tidiga dagens matintag. Drack en Gainomax efter träningen i alla fall, bara för att jag fick en gratis. Brukar inte köpa sånt. Började dagen med havregrynsgröt och äppelmos idag. Det är jag stolt över, kändes bra. Men vrålhungrig efter lunchträningen. Fick lov att äta trots att lunchen var slut. Blev en kycklingklubba och 250g keso. 

Tror inte jag har något överintag idag, runt 800+250 kcal...måtte vågen visa nedåt imorgon.

Mot sängen! Godnatt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: