mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Proteintillskott, kreatin, aminosyror eller kanske glutamin?

Kategori: Hälsa & träning



Gahhh, har nu suttit i två timmar och läst om kosttillskott. Kanske skulle behöva något som förbättrar återhämtningen och kanske även något som ökar muskeltillväxten...och något som gör mig smal :-) Hur nu denna kombination ska gå till...*ha*. Är ju så ybervelig, smal muskler smal muskler, jag vill ju ha både och!

Så vad ska man då satsa på?
Ett enkelt proteintillskott, vilket jag intagit efter träning tidigare i mitt liv...
Eller kreatin
eller aminosyror
eller kanske glutamin

H-J-Ä-L-P!

Hade jag haft råd hade jag köpt alltihop och tryckt i mig, det kan ju inte bli sämre :-)
Jag kan vara försökskanin om nån vill ha mig :-)

Hur ska jag kunna ta nåt beslut i det här då, hittar en himla massa intressanta produkter och alla låter bra i mina öron.

Funderar i alla fall att beställa från antingen Gymgrossisten.se eller Fitnessbutiken.se

Men jag måste läsa mer om vad jag ska satsa på, vill ha ett piller eller pulver som ger mig allt, finns det?

Och nu har jag fått ont i magen av allt stillasittande, får alltid det på kvällen om jag bara sitter, precis som magen bara lägger av...bara att hålla igång efter middagen, dammsuga, plocka, måla...just d, det var ju måla jag skulle göra ikväll...ska jag idas det nu, går ju ändå ganska fort. Ett litet futtigt förrådstak, sen är målningen klar i förrådet, jippie!

Kolla in vad Bella Eklund trycker i sig http://bellaeklund.blogg.se/2009/august/mina-kosttillskott.html 
Vet inte vem hon är riktigt, men det är ju alltid kul att läsa om andras träningsmetoder :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: