mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Tycker att jag sköter mig med maten, men ingen viktnedgång inte...

Kategori: Allmänt

Helg har det varit. På fredag åt vi fläskkött, wokgrönsaker och nudlar till middag. Lördag blev det fläskfilé, rotfrukter/potatis i ugn och rödvinssås och igår Baconsås med pasta. Igår tränade jag också, även om det blev lite hattigt med barn som följde med. Men det blev ändock 7min promenad + 23 min intervall + 7 min promenad + 3 min intervall och lite diverse styrketräning. Inte en enda promenad har det blivit i helgen. Och vågen pekar uppåt trots att jag hållt mig kring det minimum kalorier som man bör hålla sig till (1300kcal) hela veckan. Alltså måste det ha blivit lite för mycket i helgen. Vi åt glass till fredagsmys...och det blev lösgodis på lördag...det är väl det där godiset på lördag då... jaja, kämpa på...man måste väl ta bort alla onyttigheter för att man ska kunna gå ned. Men det blir så himla trist. Men jag fortsätter såhär en vecka till, får vi se om det händer något, annars finns bara ett att göra, dra in på snackset fredag, lördag...är det det som gör skillnaden så...

Ähh, just d, vart ju smörgåstårta på jobbet i fredags också, inte så bra antar jag...+ att jag åt ett antal cashewnötter, kanske inte den bästa timeingen, och ingen träning den dan heller, orkade bara inte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: