mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

En jojobantares bekännelser

Kategori: Allmänt

Tala om att detta blir en riktig ätarvecka. Men jag hoppas starkt på nästa vecka. Det ska bli flera plusgrader och jag behöver varken lämna eller hämta på förskolan. Så jag ska försöka gå och gå och gå. Går man en vecka, två timmar om dagen, så verkar det bli minus ett kg. Mycket slit för lite, men ska man ner så ska man.

Men det verkar vara en tjurig förkylning. Känner mig fortfarande riktigt risig. Varje morgon har varit en plåga, ont i huvudet. Snoret flödar och febrig. Men jobba det gör jag. Men någon träning, inte ens en futtig promenad, har det blivit denna vecka. Jag brukar försöka röra på mig än fast jag är lite krasslig, men nu, nej, det går inte. Känner mig för risig. Men nu snart måste väl förkylningen ge med sig.

Och imorgon är det dags för en sån där braklunch. Sån som det blev i januari. Se här.

Har ätit godis i veckan, och hamburgare. Urs. Men jag tappar helt motivationen, kan inte upprätthålla den nå längre än en vecka typ. Men som sagt, jag hoppas på nästa vecka. Så får jag väl gå ned det jag gått upp den här veckan. Suck.

Tror jag måste byta namn på den här bloggen till "En jojobantares bekännelser".

Kommentarer

  • Cecci säger:

    Hej!

    Håller själv på att kämpa med vikten i så många år. Hur har det gått sedan i mars?

    Eftersom jag själv varit så mat fixerad och tagit nya tag så jävla många gånger så har jag till och med gjort en stand up-föreställning om eländet. Om du har vägarna förbi Stockholm och Kafé Klaver är du hjärtligt välkommen att titta på "En jojobantares bekännelser"




    Svar: Haloj, kul med lite satir kring detta med jojobantning. Jag är sällan ute å reser tyvärr:-/ Nu är jag tillbaka å bloggar!
    Mozilla

    2011-08-25 | 10:14:39
    Bloggadress: http://www.cecci.se

Kommentera inlägget här: