mozillas blogg

TRÄNING & VIKTNEDGÅNG - HUSBYGGE & INREDNING /// JUST NU : Gravidkilona ska bort!

Träning som föräldraledig

Kategori: Allmänt

Ja som föräldraledig så får anpassa träningen efter det. Därför kör jag lite styrka hemma med hjälp av appen från Nike, Nike training Club. Har mitt gymkort nu igen, på samma gamla vanliga ställe, så nu bör jag komma mig iväg dit några gånger i veckan också. Med eller utan barn är den stora frågan...återstår att se.
 
Innan jul gick jag en termin på Frisis och Svettis mammagympa. Stationsövningar, med fokus på mage och rygg. Ingen kondis. Har varit skönt att komma igång med detta pass och mjukstarta lite. Men nu känner jag för att ta i lite hårdare. MEN det har ju fungerat toppen att ha lilleman med sig, vilket är en stor fördel med detta pass.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: